WARUNKI GWARANCJI I SERWISU BAMIX
CO OBEJMUJE GWARANCJA BAMIX?
Silnik Bamix jest objęty dożywotnią gwarancją, z wyjątkiem warunków wymienionych poniżej. Naprawa serwisowa jest objęta 2 letnią gwarancją wyłącznie z potwierdzeniem naprawy. Koszt pogwarancyjnej usługi serwisowej wynosi 100 zł plus koszty części, które należy wymienić aby urządzenie funkcjonowało prawidłowo lub 10 lat po zarejestrowaniu urządzenia nie później niż 30 dni od daty zakupu!
Wszystkie akcesoria Bamix objęte są 2 letnią gwarancją od daty zakupu, dowodem jest dowód sprzedaży, z wyjątkiem warunków wymienionych poniżej.
Niepełna lista akcesoriów Bamix: SliceSy, nasadki(nóż do mielenia, wielofunkcyjne ostrze gwiazdka, tarcza do mieszania, tarcza do ubijania), procesor, młynek, tarcza do pudru, kubki, podstawki.
KIEDY MOJA GWARANCJA JEST NIEWAŻNA?
Gwarancja Bamix obejmuje wszystkie uszkodzenia wynikające z normalnego użytkowania.
Należy zapoznać się z wykluczeniami wymienionymi poniżej:
- Używanie urządzenia do przygotowywania potraw innych niż spożywcze.
- Postępowanie niezgodne z instrukcją obsługi.
- Ingerencji w urządzenie, w tym na jego samowolne modyfikowanie, naprawianie lub przeróbki.
- Zanurzenie urządzenia wykraczające poza poziomem wodoszczelności Bamix.
- Przewód urządzenia został oderwany lub przecięty.
- Urządzenie zostało włożone do zmywarki.
- Urządzenie lub akcesoria zostały upuszczone lub przewrócone.
Z KIM MAM SIĘ SKONTAKTOWAĆ, ABY NAPRAWIĆ MÓJ BAMIX?
Aby oddać do naprawy blender ręczny Bamix lub akcesoria Bamix, należy skontaktować się bezpośrednio z naszym serwisem:
Telefonicznie: 503895350
Poprzez e-mail: serwis@bamixpolska.pl
W obu przypadkach należy przedstawić fakturę lub paragon potwierdzający datę zakupu, która musi być czytelnie podana. Gwarancja wchodzi w życie w dniu zakupu produktu. Po wygaśnięciu gwarancji, wszystkie koszty ponosi klient.
Serwis posprzedażowy przeprowadzi telefoniczną diagnozę. Jeżeli konieczna będzie interwencja, prześlemy Państwu formularz zwrotu, aby mogli Państwo bezpłatnie odesłać produkt do serwisu Bamix Polska. Naprawiony lub nowy produkt zwrócimy na nasz koszt jeśli naprawa odbędzie się na warunkach gwarancyjnych w innym przypadku wszelkie koszty ponosi klient.
Jeżeli Państwa akcesorium nie jest objęte gwarancją Bamix Polska, mogą Państwo wymienić je lub kupić część zamienną bezpośrednio na naszej stronie internetowej lub w serwisie.
Warunki Gwarancji
1. OKRES OCHRONY GWARANCYJNEJ
- Firma Puregreen S.C. gwarantuje Klientom sprawne serwisowanie urządzeń Bamix, wykorzystywanych do celów niekomercyjnych, przez okres 2 lata na akcesoria oraz 10 lat na silnik. W przypadku zarejestrowania urządzenia w ciągu 30 dni od daty zakupu gwarancja wynosi 10 lat na całe urządzenie (10 letnia gwarancja na całe urządzenienie obejmuje urządzeń zarejestrowanych przed 19.02.2024 r. w przypadku rejestracji urządzenia przed 19.02.2024 r. gwarancja wynosi 2 lata na akcesoria oraz 10 lat na silnik). Gwarancja nie obejmuje materiałów eksploatacyjnych lub niewłaściwego korzystania z urzązenia.
- W przypadku wykorzystania komercyjnego gwarancja ulega ograniczeniu do 24 miesięcy od daty zakupu.
- Długość okresu ochrony gwarancyjnej liczy się od daty sprzedaży widocznej na fakturze oraz karcie gwarancyjnej.
- Na zakupione części zamienne udzielamy 24 miesięcznej gwarancji.
2. DOSTAWA URZĄDZENIA DO SERWISU
- Urządzenie jest objęte gwarancją Door to Door na terenie Polski.
- Reklamowane urządzenie należy zgłosić poprzez formularz serwisowy znajdujący się na stronie www.bamixposlka.pl w zakładce wsparcie, a następnie zgłoszenie serwisowe. Po wypełnieniu formularza, serwis skontaktuje się w celu odbioru urządzenia lub rozwiązania problemu.
3. TERMIN NAPRAWY URZĄDZENIA
- Wadliwe urządzenie będzie nieodpłatnie naprawione w terminie nie przekraczającym 14 dni licząc od daty dostarczenia urządzenia do autoryzowanego serwisu Bamix Polska.
- W uzasadnionych przypadkach (np. konieczności importu części z zagranicy) sprzedawca zastrzega sobie prawo do wydłużenia okresu naprawy zgodnie z prawem konsumenta, o czym niezwłocznie poinformuje Klienta.
4. OBOWIĄZKI NALEŻĄCE DO KLIENTA
- Klient powinien zapoznać się z instrukcją obsługi i postępować zgodnie z zaleceniami w niej zawartymi.
- Klient powinien dbać o czystość urządzenia gdyż zaschnięte produkty mogą zalepiać mechanizmy i zwiększać tarcie, co może przyśpieszyć zużywanie się sprzętu.
5. WAŻNE INFORMACJE NA TEMAT WARUNKÓW GWARANCJI
- Gwarancja nie obejmuje ingerencji w urządzenia, w tym na jego samowolne modyfikowanie, naprawianie lub przeróbki
- Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń, które wynikły z niewłaściwego użytkowania
- Gwarancja nie obejmuje kiedy zamontowano komponenty innego producenta.
- Gwarancja nie obejmuje urządzeń wykorzystywanych do celów komercyjnych.
- Gwarancji nie podlegają również uszkodzenia powstałe na skutek oddziaływania czynników zewnętrznych, mechanicznych, termicznych, chemicznych oraz nieprawidłowej instalacji.
- Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych w wyniku: niewłaściwego użytkowania lub przechowywania, dostania się do środka płynów lub ciał obcych, wyładowań atmosferycznych i przepięć sieci zasilającej, klęsk żywiołowych, działań militarnych.
- Uprawnienia gwarancyjne wygasają w przypadkach: uszkodzenia plomb fabrycznych lub ingerencji w układy wewnętrzne przez osoby niepowołane.
Koszty nieuzasadnionej reklamacji pokrywa w pełnej wysokości Klient. - Serwis Bamix Polska nie ma obowiązku serwisowania, odpłatnej naprawy oraz sprzedaży części zamiennych do urządzeń nie pochodzących z Oficjalnej Polskiej Dystrybucji, którą prowadzi firma Puregreen S.C. Gwarancja nie jest międzynarodowa.
- Aby serwis przyjął Państwa zgłoszenie, niezbędne jest wypełnienie formularza. W przypadku braku dokumentu zakupu prosimy o dołączenie zdjęcia / skanu karty gwarancyjnej lub potwierdzenia rejestracji urządzenia.