Zgłoszenie Serwisowe
Gwarancja door-to-door
Wszystkie blendery marki Bamix® pochodzące od oficjalnego polskiego dystrybutora tzn. Firma Puregreen S.C. objęte są gwarancją w systemie door-to-door.
Standardowy okres gwarancji dla produktów Bamix® wynosi 10 lat na silnik i 2 lata na części. Jeśli zarejestrowałeś swój produkt w ciągu 30 dni od daty zakupu, okres gwarancji na części wynosi 10 lat*.
Skrócone Warunki gwarancji
Aby zapewnić najwyższy poziom obsługi klienta i jak najlepsze działanie Twojego blendera, w przypadku jakichkolwiek problemów preferujemy dostarczenie blendera do naszego centrum serwisowego, gdzie oprócz naprawy, zostanie on poddany pełnemu przeglądowi w celu sprawdzenia działania pozostałych podzespołów i wyeliminowania ewentualnych problemów w przyszłości.
Aby móc skorzystać z gwarancji door-to-door, należy spełnić następujące wymagania:
- Zgłosić reklamację za pośrednictwem formularza serwisowego lub email
- W informacji zwrotnej przesłanej na wskazany adres e-mail, otrzymasz informację o nadaniu numeru RMA oraz rodzaju opakowania przesyłki.
- Wyciskarka powinna być zapakowana w oryginalny karton, jeśli nie jest to możliwe to w opakowanie zastępcze, jednak prosimy o zadbanie o jak najbezpieczniejsze zapakowanie urządzenia. Dodatkowe akcesoria, takie jak ostrża, pojemniki czy stojak nie powinny być zwracane chyba że serwis powiadomi innaczej.
- Do przesyłki należy dołączyć kopię dowodu zakupu, jeśli nie został on przesłany drogą elektroniczną.
Kurier odbierze blender w umówionym terminie, jednak nie wcześniej niż następnego dnia roboczego po zgłoszeniu reklamacji. Po naprawie, blender zostanie odesłana do Państwa na nasz koszt.
Warunkiem koniecznym do dochodzenia roszczeń z tytułu gwarancji door-to-door jest posiadanie ważnego dokumentu sprzedaży lub prawidłowo zarejestrowanego urządzenia. Tylko takie roszczenie jest objęte gwarancją door-to-door.
Urządzenia przesłane do Działu Obsługi Klienta bez wcześniejszego zgłoszenia i numeru RMA nie zostaną przyjęte lub klient zostanie obciążony kosztami serwisu i wysyłki w przypadku nieuzasadnionej reklamacji.